چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ |۸ صفر ۱۴۴۶ | Aug 14, 2024
تصاویر /  جلسه هماهنگی اجرای طرح کشوری "نیلوفرانه" در همدان

حوزه / امام جمعه همدان گفت: همدان دارای اردوگاه‌هایی است که باید به نحو احسن از آنها برای استفاده جوانان و نوجوانان بهره برداری شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی شعبانی شب گذشته در جلسه هماهنگی اجرای طرح کشوری "نیلوفرانه" در همدان، با تأکید بر اهمیت کار فرهنگی در عرصه جوانان و نوجوانان، اظهار داشت: همدان دارای اردوگاه‌هایی است که باید به نحو احسن از آنها برای استفاده جوانان و نوجوانان بهره‌برداری شود.

وی با اشاره به اینکه شرایط هر یک از این اردوگاه‌ها متفاوت است، گفت: نیازمند تجهیز اردوگاه‌ها از نظر سخت‌افزاری و هم‌افزایی بین فعالان عرصه کودک و نوجوان برای دستیابی به اهداف موجود هستیم.

امام جمعه همدان، با تأکید بر اینکه شرایط جوانان امروز با سال‌های گذشته بسیار متفاوت است، ابراز کرد: فعالیت‌های تربیتی، متناسب با شرایط هر منطقه طراحی و اجرا شود.

وی با بیان اینکه مربیان و مبلغانی که در مدارس و یا اردوگاه‌ها حضور دارند باید توانایی ارتباط با نسل جدید را داشته باشند، خاطرنشان کرد: کلاس‌های آموزشی در این راستا باید برگزار شود تا بتوانیم به بهترین نحو با دانش‌آموزان و جوانان ارتباط برقرار کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، با اشاره به اینکه در برگزاری طرح نیلوفرانه، از مبلغان خواهر و طلاب حوزه علمیه خواهران باید حمایت شود، تصریح کرد: طراحی اردوگاه‌ها باید دارای جذبه بالایی باشد که جوانان ما کمتر به سمت فضای مجازی سوق پیدا کنند.

گفتنی است طرح نیلوفرانه، طرح گزینش، جذب و مهارت افزاییِ مربیِ کنشگر عفاف در عرصه دانش آموزی است که در این طرح مهارت محور، طلاب خواهر با کنشگری صحیح به تربیت دانش آموزان دختر می‌پردازند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha